کد خبر: ۹۰۱۸۲۰
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱

شهاب زاهدی فوق‌العاده، ممنون که آمدی! 

ضربه سر تماشایی مهاجم جدا شده پرسپولیس به کنج دروازه کاشیما رفت.
شهاب زاهدی فوق‌العاده، ممنون که آمدی! 
آفتاب‌‌نیوز :

شروع شهاب زاهدی در جی لیگ ژاپن درخشان بود و این بازیکن پس از اینکه در نخستین بازی خود برای آویسپا فوکوکا حضور تعویضی مقابل اف. سی. توکیو داشت و یک پاس گل داد، در دیدار حساس هفته قبل برابر قهرمان ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا هم فوق‌العاده کار کرد و توانست با یک شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه اوراواردز را باز کند، اما این نمایش امروز هم در جدال با قهرمان ۲۰۱۸ آسیا هم تکرار شد.

زاهدی که در تابستان به پرسپولیس بازگشت و در نیم‌فصل حضورش در جمع سرخ پوشان عملکرد خوبی با ثبت ۶ پاس گل در لیگ برتر و یک گل و یک پاس گل در لیگ قهرمانان آسیا داشت، در نیم‌فصل با پیشنهاد آویسپا فوکوکا مواجه شد و به ژاپن رفت که شروع کارش در این تیم فوق‌العاده بوده و امروز هم یک گل دیدنی دیگر برابر کاشیما آنتلرز به ثمر رساند.

تیم فوتبال آویسپا فوکوکا در حالی که برای دومین مسابقه پیاپی شهاب زاهدی را به‌عنوان تک مهاجم در ترکیب اولیه داشت، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه بست دِنکی مقابل تیم رده چهارمی کاشیما آنتلرز قرار گرفت تا یکی از دیدار‌های هفته ششم جی لیگ ژاپن را انجام بدهد.

کاشیما که طی دو دیدار اخیرش دو پیروزی به دست آورده و شرایط خود را بهتر کرده بود، در مسابقه خارج از خانه امروز مقابل یاران زاهدی نتوانست به هدف خود دست پیدا کند و در حالی که هواداران فوکوکا استقبال عالی از این بازی داشتند و بارش باران هم در روند مسابقه تاثیر گذاشته بود، دو تیم بدون گل زده به رختکن رفتند.

شهاب زاهدی پس از یک پاس گل و یک گل در دو دیدار قبلی، امروز انگیزه زیادی برای باز کردن دروازه کاشیما آنتلرز داشت که تلاش‌های او بالاخره به نتیجه رسید و ضربه سر دیدنی او به کنج دروازه رفت.

فوکوکا که نیمه دوم را بهتر شروع کرده و با تشویق پرشور هوادارانش تهییج شده بود، پس از حملات پیاپی موفق شد در دقیقه ۵۲ روی ارسال دایکی میا از جناح چپ زمین و ضربه سر دیدنی شهاب زاهدی به گل اول بازی دست پیدا کند و پیش بیفتد.

شهاب زاهدی در حالی که ۷۳ دقیقه در زمین بود و دو شوت در چارچوب داشت و یک گل دیدنی هم زد، آمار ۳۶ لمس توپ، دو دریبل موفق، ۱۰ پاس صحیح، سه برتری در دوئل‌های زمینی، یک پیروزی در نبرد هوایی، یک بار گرفتن خطا و دو پاس کلیدی را به ثبت رساند تا بهترین بازیکن زمین هم شود.

آویسپا فوکوکا که پیش از این در پنج مسابقه فقط یک برد به دست آورده بود، با گلزنی شهاب زاهدی موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل کاشیما آنتلرز شد تا ۸ امتیازی شود و موقتا به رده دهم جدول جِی لیگ ژاپن صعود کند.

کاشیما آنتلرز که در فینال ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب پیروزی مقابل پرسپولیس شد و جام قهرمانی را از نماینده فوتبال ایران گرفت، امروز با گلزنی مهاجم سابق سرخ‌ها شکست خورد و فرصت صدرنشینی را از دست داد.

هواداران فوکوکا که از پیروزی مهم تیمشان مقابل کاشیما آنتلرز شگفت زده شده بودند، بلافاصله پس از پایان مسابقه پیام‌هایی در وصف شهاب زاهدی منتشر کردند و برای او نوشتند: «زاهدی فوق‌العاده است، ممنون که آمدی»؛ «قدرت گردنش خیلی قوی است!» «نمی‌توانم جلوی خوشحالی خودم را بگیرم.»

زاهدی پس از پیوستن به آویسپا فوکوکا طی سه مسابقه روی سه گل زده شده تیمش در جی لیگ موثر بوده و توانسته یک پاس گل و دو گل ثبت کند و شروعی متفاوت از ابتدای فصل در پرسپولیس داشته باشد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین